• bel ons+31 (0)88 592 81 13

Onze Business Cases

Softwareleveranciers gebruiken Webservices.nl voor een grote verscheidenheid aan klantoplossingen. Hieronder vindt u een aantal van onze partners.

Berkeley Bridge: versnellen door te standaardiseren

Webservices.nl zorgt dat gewenste data in elke applicatie beschikbaar zijn. Zo ook in Berkeley Publisher. Een veelgebruikte applicatie binnen de advocatuur. Graag leggen we uit wat Berkeley Publisher is en op welke manier onze bedrijfschecks een bijdrage leveren binnen kennisintensieve organisaties die deze software gebruiken. Ferry Tillekens van Berkeley Bridge legt ons uit hoe het…

Auditcase: CRM voor accountantskantoren

Change to Comm is al sinds 2009 partner van Webservices.nl. Met haar oplossing AuditCase biedt ze een volledige webgebaseerde CRM- en DMS oplossing voor accountantskantoren. Dit betekent dat alle documentstromen via deze applicatie kunnen verlopen. Veel accountantskantoren, waaronder Grant Thornton, van de Graft accountants en Koenen en Co, maken gebruik van deze oplossing, waarin koppelingen…

Gen25 uitgeroepen tot Silver Partner 2015 van Webservices.nl

Gen25 is uitgeroepen tot Silver Partner 2015 van Webservices.nl. Als partner van Salesforce zit haar kracht in het koppelen van verschillende systemen zoals CRM, financiële applicaties, kassa- en beveiligingssystemen. Tijdens integratietrajecten van Salesforce nemen zij dan ook vaak de oplossingen van Webservices.nl mee. Genoeg aanknopingspunten voor een succesvolle samenwerking met Webservices.nl. Lees hier meer over…

Volledig klantinzicht essentieel bij verstrekken microkrediet

Qredits helpt ondernemers die moeite hebben een zakelijke financiering te krijgen. De wijze waarop de kredietbeoordeling plaatsvindt is uniek binnen Nederland. Qredits combineert het ‘traditionele’ en persoonlijke bankieren met een geavanceerde inrichting van de IT. Een centrale geautomatiseerde nationale back-office ondersteunt lokale kredietbeoordelaars bij het beoordelen van kredietaanvragen van ondernemers. Lokaal contact wordt op deze…

Dealer Management Software van Amits verbetert bedrijfsprocessen

Amits (Automotive IT Services) is als ICT onderneming al 25 jaar actief in de automotivesector. Paradepaardje is de zelf ontwikkelde Dealer Management Software ADIS. Dit is een ERP pakket dat alle bedrijfsprocessen binnen een auto- en/of truckbedrijf ondersteunt, waaronder het bijhouden van de autovoorraad, de verkoop, de werkplaatsplanning, de werkplaats, de claims, het magazijn en…

kienhuishoving

KienhuisHoving: Overstappen op CRM-systeem ContactManager

KienhuisHoving is een middelgroot advocaten- en notarissenkantoor gevestigd in Enschede. Met 169 medewerkers kan zij zich de marktleider van het oosten noemen. In 2013 is KienhuisHoving overgestapt op ContactManager van Epona, een relatiebeheer systeem. In dit systeem zijn verschillende oplossingen van Webservices.nl verweven. In dit artikel leest u de ervaringen van deze overstap. KienhuisHoving in…

Unica: ActoProject als middelpunt van een breed IT landschap

Unica is de grootste zelfstandige technisch dienstverlener van Nederland. Dagelijks zijn er 1.650 medewerkers bezig met het bedenken van innovatieve en duurzame oplossingen voor optimale communicatietoepassingen en een comfortabel en veilig werk- en woonklimaat. Wij waren benieuwd hoe een organisatie als Unica haar IT landschap heeft ingericht en vanuit één punt alle processen kan monitoren….

Transitie Staffing as a Service in de flexbranche

CTB Flex houdt zich al meer dan 30 jaar bezig met het maken van applicaties voor de uitzendbranche. Maar liefst 33% van de markt wordt door de diensten van CTB Flex ondersteund. De sterke kracht van haar software is dat in elk proces relevante kennis over de uitzendbranche is verweven. In de afgelopen anderhalf jaar…

Fonq.nl: learnings van internationaliseren

Fonq.nl, online specialist in design en cadeau, is sinds de oprichting 10 jaar geleden uitgegroeid tot een sterke niche speler. Met veel kennis over elk product kent Fonq.nl al 115 officiële webshops, die verdeeld zijn over 5 segmenten: tuin/buiten/klussen, wellness, cadeau/design, kook/badkamer/huishouden en speelgoed/gadgets/baby’s. “Onze kracht zit in het grote assortiment dat direct uit voorraad…

Elk contact telt binnen update CRM

Fondswerving naar een hoger plan Sinds 1984 vraagt Alzheimer Nederland landelijk aandacht voor de ziekte van Alzheimer en andere vormen van dementie. Als belangenorganisatie is de stichting in hoge mate afhankelijk van de inzet van vrijwilligers, de bijdragen van donateurs en de opbrengst van de collecteweek. Kortom, dit vraagt om een gedegen CRM aanpak, waarin…

Het geheim achter het succes van Vente-Exclusive.com

Vente-Exclusive.com was in 2007 een van de eerste community webwinkels in de Benelux. Bij deze formule kunnen alleen leden een bestelling plaatsen uit het dagelijks wisselende assortiment van fashion en lifestyle artikelen. Het blijkt een succesvol concept, getuige de Thuiswinkel.org publieksprijs in de categorie ondermode en lingerie die het onlangs won. Bovendien verwacht het dit…

logo-epona

Nysingh over de toepassingen van Webservices.nl in het CRM van Epona

Nysingh advocaten-notarissen maakt gebruik van het CRM systeem ContactManager van Epona. Dit CRM systeem wordt veel gebruikt binnen de advocatuur en het notariaat. Ook voor ContactManager van Epona levert Webservices.nl haar diensten. Voorheen werd bij Nysingh gewerkt met een gedateerd Praktijk Management Systeem, waar ze tegen verschillende problemen aanliepen; cliëntgegevens kwamen meer dan één keer…

devoon

Devoon optimaliseert datakwaliteit binnen het notariaat

Devoon is een vooraanstaande leverancier van innovatieve notariële oplossingen. Binnen haar software pakket assyst zijn verschillende diensten van Webservices.nl verweven. Ben van Hengstum, directeur van Devoon, licht toe hoe de adrescheck, Handelsregister-check en kadastrale webservices het werken binnen een notariskantoor effectiever en efficiënter maken. Sneller en accurater akten opstellen Ben van Hengstum, directeur Devoon: ‘Bij…

Webservices.nl breidt diensten voor autobranche uit

Leverancier van online datadiensten Webservices.nl heeft het aantal diensten op voertuiggebied sterk uitgebreid. Webservices.nl heeft daarvoor vorige week een overeenkomst gesloten met VWE. VWE voorziet Webservices.nl voortaan van voertuiginformatie. De nieuwe diensten bieden goede ondersteuning aan de dagelijkse bedrijfsvoering van autobedrijven, verzekeraars en leasemaatschappijen. Door de samenwerking met VWE kan Webservices.nl beter inspelen op de…

logo-exact

Webservices.nl en Exact werken gezamenlijk aan datakwaliteit

Exact en Webservices.nl hebben een software-oplossing ontwikkeld voor het online CRM-pakket Exact Synergy. Bedrijven die met dit pakket werken kunnen hiermee in een handomdraai adresgegevens van hun relaties checken en zonodig direct aanpassen. Relatiegegevens zijn hierdoor correct en actueel, zonder dat dit kostbare tijd in beslag neemt. Adresbestanden up-to-date houden is voor veel ondernemers een…

aci

Nieuwe koppeling maakt einde aan slechte data in Microsoft Dynamics CRM

Webservices.nl en ACI introduceren een koppeling voor het valideren en aanvullen van adressen in Microsoft Dynamics CRM. Naast Nederland is het mogelijk adressen te controleren in meer dan 240 landen. Hiermee verbetert de kwaliteit van relatiegegevens aanzienlijk. Goede adresgegevens in Microsoft Dynamics CRM De nieuwe adresmodule voor Microsoft Dynamics werkt heel eenvoudig. Bij het invoeren…

Feenstra B.V.’s ommezwaai richting cloud computing

Feenstra is in Nederland marktleider op het gebied van het installeren en onderhouden van CV-ketels en andere warmteinstallaties. Recent heeft Feenstra haar gehele ICT opnieuw gedefinieerd en de gang naar cloud computing gemaakt. De behoefte aan efficiëntie, het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en zicht op de effectiviteit heeft deze ommezwaai in gang gezet. Intigris en Webservices.nl…

AED-Alert en Webservices.nl helpen levens redden

Elke week worden ruim 300 mensen in ons land buiten het ziekenhuis getroffen door een hartstilstand. Vanaf dat moment vermindert de kans op overleven elke minuut met 10%. Ambulances kennen een gemiddelde aanrijtijd van 10 minuten, waardoor de kans op overleven gering is. Tot voor kort wist slechts 5% tot 7% een dergelijk hartfalen te…

Adres Check voor Magento Commerce

Voor ‘s werelds grootste open-source e-commerce platform Magento Commerce is vanaf deze week de internationale Adres Check van Webservices.nl beschikbaar. Webwinkeliers kunnen met deze gratis module het bestelproces vereenvoudigen en verbeteren. Jeroen Wolfs, directeur Webservices.nl: “Het is een bekend probleem: slechte adresgegevens jagen veel webshops onnodig op kosten. Een fout op het adreslabel kan immers…

Outdare levert gratis unieke postcode check voor SugarCRM

Outdare heeft in samenwerking met Webservices.nl een gebruikersvriendelijke plugin ontwikkeld voor SugarCRM waarmee adressen gecontroleerd en aangevuld kunnen worden. De invoer van alleen postcode en huisnummer is voldoende om een volledig adres te ontvangen. Is alleen de straatnaam, plaats en huisnummer bekend? Geen probleem, de plugin geeft u de postcode. Bart van Maarseveen, directeur Outdare: “De…