• bel ons+31 (0)88 592 81 13

BrandDeli profiteert van goede bedrijfsgegevens in Microsoft Dynamics CRM

Sinds deze maand heeft mediabedrijf BrandDeli de bedrijfscheck van Webservices.nl toegevoegd aan haar CRM systeem Microsoft Dynamics CRM. Erwin de Groot, finance director van BrandDeli, over deze optimalisatie: “Bij de upgrade van ons Microsoft CRM systeem en ons doel om de processen verder te professionaliseren zijn wij op zoek gegaan naar mogelijkheden om dubbele klanten…

Berkeley Bridge: versnellen door te standaardiseren

Webservices.nl zorgt dat gewenste data in elke applicatie beschikbaar zijn. Zo ook in Berkeley Publisher. Een veelgebruikte applicatie binnen de advocatuur. Graag leggen we uit wat Berkeley Publisher is en op welke manier onze bedrijfschecks een bijdrage leveren binnen kennisintensieve organisaties die deze software gebruiken. Ferry Tillekens van Berkeley Bridge legt ons uit hoe het…

kienhuishoving

KienhuisHoving: Overstappen op CRM-systeem ContactManager

KienhuisHoving is een middelgroot advocaten- en notarissenkantoor gevestigd in Enschede. Met 169 medewerkers kan zij zich de marktleider van het oosten noemen. In 2013 is KienhuisHoving overgestapt op ContactManager van Epona, een relatiebeheer systeem. In dit systeem zijn verschillende oplossingen van Webservices.nl verweven. In dit artikel leest u de ervaringen van deze overstap. KienhuisHoving in…

Unica: ActoProject als middelpunt van een breed IT landschap

Unica is de grootste zelfstandige technisch dienstverlener van Nederland. Dagelijks zijn er 1.650 medewerkers bezig met het bedenken van innovatieve en duurzame oplossingen voor optimale communicatietoepassingen en een comfortabel en veilig werk- en woonklimaat. Wij waren benieuwd hoe een organisatie als Unica haar IT landschap heeft ingericht en vanuit één punt alle processen kan monitoren….

Logo 140 x84

Tritel over de bedrijfscheck in Salesforce

“Goede app voor debiteuren beheer” Binnen Tritel maken wij in Salesforce ruim een jaar gebruik van de Business Validation App en hebben daar al veel profijt gehad. Door deze koppeling  krijgen we automatisch KvK updates door. Daarnaast is de koppeling met het faillissement register ook ideaal! Nu zijn wij snel op de hoogte van een…

Regeltante 170x76

Regeltante: ‘door visualiseren vindt men elkaar makkelijker’

Regeltante bemiddelt in heel Nederland huispersoneel; zoals oppas, klussers, tuinmannen, thuiszorg en huishoudelijke hulp. Sinds 2 jaar worden alle vacatures en beschikbare kandidaten aan de bezoekers getoond op een kaart. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de geo-coördinaten die Webservices.nl levert. “De overstap naar het visualiseren van vraag en aanbod op een kaart heeft het voor…

Flyerzone over Webservices

Flyerzone is een vooraanstaande online drukker en leverancier van o.a. posters, flyers, huisstijl producten en promotiematerialen. Wij hebben kwaliteit en betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan en maken dan ook veelvuldig gebruik van de diensten van Webservices.nl. De postcode check in combinatie met de bedrijfscheck zorgt ervoor dat adressen en bedrijfsgegevens van klanten correct en juist…

ACES Direct kent het gemak en voordeel van goede data

Voorheen werd 3% van de bestellingen in onze webshop niet correct afgeleverd. Dit kwam vrijwel altijd door onjuiste adresgegevens zoals verkeerde postcode-huisnummer combinaties. Sinds de koppeling met Webservices komt vrijwel elke bestelling goed aan. Onze retourkosten zijn hiermee enorm gedaald. Ook het inschrijven van nieuwe klanten door middel van alleen het Handelsregister-nummer zorgt voor een snellere service! Bram…

Gloudemans over Webservices

Gloudemans is een “allround” adviesbureau op het gebied van vastgoed en grondzaken te Rosmalen. Haar werkterrein ligt zowel op het landelijk gebied, het stedelijk gebied als op het gebied van water.  Sandy van Gorp van Gloudemans: ‘Voor onze opdrachtgevers (voornamelijk bestaande uit overheden) leveren wij onder andere diensten op het gebied van planschade, nadeelcompensatie, (grond)verwerving, taxatie en…

Nimag, importeur van Suzuki, over de diensten van Webservices.nl

Nimag B.V. importeert o.a. automobielen, motorfietsen, quads en buitenboordmotoren van het Japanse kwaliteitsmerk Suzuki. Sinds 2007 maken zij gebruik van Webservices.nl. Hilko Roozenbeek, coördinator Marketing Intelligence & CRM van Suzuki, legt uit op welke manier zij de webservices inzetten binnen Suzuki. ‘Op onze website www.suzuki.nl is het mogelijk een brochure of een proefrit aan te vragen. Ook…

Flynth maakt gebruik van de bedrijvenvalidatie van Webservices.nl

Deze webservice is gekoppeld binnen het CRM Alure van Innolan. Albert van Ruijven, teamleider applicatiebeheer van Flynth, vertelt meer over deze toepassing: “Wij zien ons CRM als ‘schil’ van de organisatie. Een goede kwaliteit van informatie is hierin cruciaal, omdat Alure gekoppeld is aan al onze andere applicaties. Adressen van klanten, interne en externe relaties…

AED-Alert en Webservices.nl helpen levens redden

Elke week worden ruim 300 mensen in ons land buiten het ziekenhuis getroffen door een hartstilstand. Vanaf dat moment vermindert de kans op overleven elke minuut met 10%. Ambulances kennen een gemiddelde aanrijtijd van 10 minuten, waardoor de kans op overleven gering is. Tot voor kort wist slechts 5% tot 7% een dergelijk hartfalen te…